Mazais, kustīgais ņirbulis pie Tavas profila bildītes izstāstīs par Tevi arī tiem, kas šodien nav iemanījušies uzdot Tev parasto jautājumu – kā jūties, draugs?:)

2008. gada 27. nov.

DAZHAS ATZINJAS NO SANDA DEDZENA



----------------------------------------
Es nevaru saprast to ka lai ko tu publicētu draugos dienasgrāmatā un aizlaižot lai cits to varētu izlasīt un nokomentēt bieži vai nu komentāri jau sākumā atrodas kāds kurš nopublicē kautko stulbu, vai arī komentāri sākas ar normāliem komentāriem, bet tad atrodas kāds kurš visu izjauc nopublicējot kautko pretīgu.
--------------------------------------
Tikko noskatījos filmu atkarīgais kur viens čalis visu laiku sedēja darugos kamēr nobloķēja uz kādu laiku profilu un viņš izsvaieda pa logu savu kompi un mnonitoru, pēc tam nožēloja, bet viņam nebija mācība viņš no skapja izvilka savu portatīvo datoru un sēdēja atkal esiet cilvēki, sēdiet draugos, bet nepalieciet atkarīgi.
--------------------------------------
as vispār ir homaksealitāte, Homakseksulitāte ir tas kad divi viena dzimuma parstāvji mīl vai interesē savs dzimuma parstāvji, bet lielākā sabiedrības daļa to neizprot un domā kad tas irkautkas briesmīgs. Es nezinu ka ir ja divi puiši vai meitenes dara TO, bet esmu dzirdējis kad tes ir tāpat kā TO darīt ar meiteni vienīgā atšķirība esot tāda kad tas nenotiek tāpat kā ar sievieti un sajūtas esot mazliet savādākas. Atklāta homakseuālista atziņa ir šāda: "es esmu atklātais gejs mani saista tikai puiši, bet tas jau nav jāuztver kad es tūlīt ķeršos pie jūsu berniem, saprotiet arī mūs mēs esam tāda pati sabiedrības daļa tikai mēs esam tendēti uz puišiem, nevienu jau nevar piespiest ar varu viņš pats izvēlas sev partnerus, man piemēram patīk puiši un es par to nekaunos, tāpēc saprotiet mūs gejus un centīsimies sadzīvot šajā drūmajā pasaulē." Tauta sapratīsim arī šos cilvēkus viņi arī ir sabiedrības daļa.

Nav komentāru: