Mazais, kustīgais ņirbulis pie Tavas profila bildītes izstāstīs par Tevi arī tiem, kas šodien nav iemanījušies uzdot Tev parasto jautājumu – kā jūties, draugs?:)

2009. gada 19. febr.

7y7i

es ten sezh' pie kompja gaidot iedvesmu no lv
dzirdet to ko citi nespes saprast un no taa vel iedvesmu raut.
vai tagat REYAM bus sudi,
par to ka taisnibu vinjs saka
vai tiesham teiciens-taisniba acis kozh..
ir taisniba?
kas ir ko?
latvija-baidas no taa ka skali sacits.
tad es teikshu vel


man nekas nav preti par lv,
un par krieviem arii nee!
nebaidos no krizes,
da nu pie dirsas..
itkaa taa nebija gana dargs..
vnk jus nepieradaat pie taa kas tagat saakts.
ko jus teiktu ja pirms tam butu celsh maksajis 1 ls,
un pec tam vel latu klat..
vnk jus mantkariigie..
kuriem vajag naudas daudz..
kamer saima lemj jus sezat edot susi..
a es jums saku,
neviss saime vainiga bet jus,


ko jus sedejat ko izdomat nebija dushas..
ieej dusha..
jau sen vajadzeja domaat pirms ta ka latviju eropas savieniba likat..
tagat raudiet vai smaidiet..
bet naudu nezelojiet-mazak dzeriet un perciet..
vairaak par krashanu domajiet.
bljaa-mana runa ir vnk mulja.
jums to nesaprast pat ja es pie brivibas pieminekla staaveetu un saciitu..
vnk jus beegat no problemam cip tas nav jusejas,
vainu citiem uzveliet,
nepamanot ka vainigo nav.


kapec cigaretes dargas?-lai jus atmestu.
kaapeec drebes letas-lai jums siltak butu.
un kaapeec dzivoklu maksas paceltas-lai jus pagaidam maajas neceltu.

aj da nu nahuj..
ko tur nu vairs.


Meggy MC

1 komentārs:

pastjik teica...

ya to meegy MC raxtīja ta respect,buutu kāds cits ta būtu FAG